22 Kasım 2010 Pazartesi

Maço Erkek - Mahsun Kirmizigül




Maço Erkek - Mahsun Kirmizigül şarkı sözü, Maço Erkek - Mahsun Kirmizigül dinle, Maço Erkek - Mahsun Kirmizigül indir, Maço Erkek - Mahsun Kirmizigül video klip klibi izle


Maço Erkek - Mahsun Kirmizigül


Sen büyük iehirlerin süslü kizi
Ben uzak köylerin garip çocuiu
Senin dudaklarin boyali ellerin ojeli
Benim ayaklarim çatlak ellerim nasirli
Senin doiduiun büyüdüiün kentlerde
Çikar fabrika dumani
Benim doiduium uzak köylerimde çikar tezek dumani
Dedim ya güzel gözlüm
Ben sevdim mi allahina kadar severim
Ben anlamam poptan cazdan operadan
Ben anlarim halaydan
Horondan zeybekten uzun havadan
Dedim ya güzel gözlüm
Varsin bana anadolu erkeii desinler
Varsin bana maço erkek desinler
Seviyorum seni hemde allahina kadar
Ne derlerse desinler
Olmayaki bana yanlii yaparsin
Tanimam vururum seni tamam mi
Aikimizin binasini yikarsin
Acimam vururum seni tamam mi
Varsin bana maço erkek desinler
Varsin bana kiskanç erkek desinler
Varsin dedikodumuzu etsinler
Seviyorum ne derlerse desinler
Varsin bana sarhoi erkek desinler
Varsin bana berdui erkek desinler varsin dedikodumuzu
Etsinler
Seviyorum ne derlerse desinler
Ya benim olursun yada topraiin
Yalani yanliii olmaz sevdanin
Benimle yeiersin dalin yapraiin
Yoksa yazin kiia döner tamam mi

Söyleyen : Mahsun Kirmizigül

0 yorum:

Yorum Gönder