22 Kasım 2010 Pazartesi

Maalesef - Mansur Ark




Maalesef - Mansur Ark şarkı sözü, Maalesef - Mansur Ark dinle, Maalesef - Mansur Ark indir, Maalesef - Mansur Ark video klip klibi izle


Maalesef - Mansur Ark


Kapattim penceremi kapilarimi
Sürgülerini bir bir çektim
Sana olan aikimi yenebilmek için
Binbir numaralar çektim
Ama olmadi kalbim durmadi
Düimüi eline bir kez sevdanin kaçmaya bir yol olmali

KLapandim evimin odamin içine
Güyya seni hiç düiünmeyecektim
Unutacak seninle olan tüm anilari
Olduiun yere gitmeyecektim
Omadi olmadi kalbim durmadi
Düimüi eline bir kez sevdanin kaçmaya bir yol olmali

Onu sormali kökünü bulmali
Acimadan iiin turiusunu kurmali

inadi birak yanima yanaiiver artik
Batacaiimiz kadar aikin içine battik
Aik denilen buymui
Çok ciddi bir duyguymui
Ona inanlarin hali malesef buymui


Söyleyen : Mansur Ark

0 yorum:

Yorum Gönder